רוני נומה: "אני מסיר את הכובע בפני ראשי הישיבות והתלמידים"

אסתי פלד No Comments on רוני נומה: "אני מסיר את הכובע בפני ראשי הישיבות והתלמידים"

פרויקטור הקורונה לציבור החרדי האלוף במיל' רוני נומה בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבהיר נחרצות, "הציבור החרדי רחוק מלהיות עם חיסון עדר. צריך לצאת מהשאננות"

צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרויקטור הקורונה לציבור החרדי, האלוף במיל' רוני נומה התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, סיפר על שיחתו עם גדולי ישראל על החיסונים, "החיסון הוא בשורה מאוד חשובה כדי לחזור חזרה לשגרה. לרבנים היו שאלות על החיסון עצמו, על המהימנות, תהליך הבדיקה, איפה יש יותר וודאות, והם שאלות שמסקרנות את כולם והתשובות ברורות", נומה הבהיר כי "אינו מפרסם את תוכן דבריו עם הרבנים, מה שהרבנים ירצו לפרסם הם יפרסמו".

עוד הוסיף, "מתי שאין תשובות ברורות, לדוגמא חיסון על ילדים, לכן לא מחסנים ילדים".

נומה הבהיר בריאיון כי בניגוד למקובל בציבור, "אין חיסון עדר בציבור החרדי. בדקתי את זה לעומק. המגזר החרדי רחוק מההגדרה של חיסון עדר".

נומה הצביע על בעייה שקיימת בציבור החרדי לאור העלייה החדה בציבור, "ישנה אווירה שהמגיפה מאחורינו. ישנה עלייה בכל הפרמטרים, באחוז הנדבקים, באחוז המאומתים. צריך לצאת מהשאננות".

על הישיבות אור נומה, "אני מסיר את הכובע בפני הישיבות, עשו הכל שאחוזי התחלואה יהיו קטנים ומצומצים. ישנם התפרצויות במספר מקומות, בחברון הייתה התפרצות ובגלל הרצינות של אנשי הישיבה הצלחנו לבלום אותה ולא לגרום למאות נדבקים".



0 תגובות